تفرش شهر علم و ادب و گردشگری

این وب لاگ به منظور معرفی و آشنایی با شهرستان تفرش شهر علم و ادب با جاذبه های طبیعی گردشگری فراوان همزمان با بیست و سوم خرداد 1392 برابر با چهارم شعبان المعظم سال 1434 مصادف با میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس باب الحوائج(ع) ، راه اندازی شد.
امید است با ایجاد یک پایگاه دانش مناسب در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری بتوانیم قدمی در راه توسعه متوازن و همه جانبه ایران عزیر و به طور خاص شهرستان تفرش برداریم. انشاء الله

سال1392

یاد ایام

اینجانب وحید سعدی دانش آموخته کارشناسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد کارآفرینی با گرایش فناوری می باشم.

همیشه دغدغه اصلی بنده انتخاب اصلح بوده است. این انتخاب در همه حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می تواند باشد. فارغ از اینکه این انتخاب توسط خود یا دیگران به سرانجام برسد، می تواند در مسیر زندگی و حیات تاثیری به سزا داشته باشد و آینده ای مثال زدنی و یا عبرت آموز را رقم زند. اگر انتخاب بهینه و کارآمد باشد خوشا به سعادت ولی اگر صحیح و براساس دانش و امکانات نباشد یک عمر حسرت را به دنبال خواهد داشت.

همه افراد موفق با انتخاب اصلح در دوران زندگی خود سرنوشت مطلوب و آرمانی را برای خود، خانواده و حتی بخشی از جامعه رقم زده اند. پس ما و شما نیز نباید هیچ انتخابی را بدون مطالعه و بررسی انجام دهیم چرا که شنیده ایم این جمله را که "اشتباه قابل جبران است" ولی قطعاً هر اشتباهی قابل جبران نیست و آجل و گذر عمر این ظرفیت را هرگز تضمین نکرده است.


این ضرورت را فراموش نکنیم بنا به نظریه مشهور دانشمندان مدیریت، کارآفرینی موتور محرک توسعه اقتصادی کشور است لذا همه باید بر این مهم به طریق ممکن همت گماریم.


 کار امروز را نباید به فردا سپرد چرا که امروز همان فردای دیروز است. 


وب لاگ حاضر با هدف انتقال دانش و تجربه برای توسعه متوازن و همه جانبه ایران عزیز و به ویژه شهرستان تفرش زادگاه اینجانب و اجدادم، هدف گذاری شده است. 


وحید سعدی خرداد 1392